Friday, May 21, 2010

Untukmu Si Cinta

Nuruldiyanah bt jawahail.
NURULDIYANAH BT JAWAHAIL
kau slalu menghiburkan hatiku dgn karenah mu
kau selalu membuat aku membayangi dirimu ketika aku sedang beradu.
kau juga slalu membuat aku tergilakan dengan sikapmu yang penyayang.
dan kau juga membuat aku terasa sgt dihargai kerana aku telah memilikimu.

sayang ku diyana.
kau bagaikan berlian dalam hidupku.
kerana, jikalau berlian itu jatuh dan pecah, makan hilang lah rupa bentuk berlian itu
begitu juga dengan kau, jika kau terlepas dari tgn ku, hilanglah rupa paras mu di sudut mataku
kau seumpama mutiara yang berada di dalam laut.
kerana mutiara amat sukar untuk ditemui, dan hanya org yang bertuah sahaja yang berhak
dan bila ditemui. maka mutiara itu akan dijaga dengan rapinya.
begitu lah juga dgn kau. kerana dirimu, sikapmu dan juga ciri2 mu amat sukar untuk dijumpai.
tetapi aku bertuah kerana memiliki mu. sebab itulah aku menjaga kau dengan sedaya upayanya.
untuk mu si cintaku..
hanya kau sahaja yang berhak untuk mendapat cinta ku.
percayalah wahai cinta ku,hanya kau sahaja yang bertahta di hatiku.
kerana kau adalah seorang wanita yang telah berjaya membuka pintu hatiku yang terkunci dgn rapi.
oleh itu, kau lah yang paling layak untuk diriku.
dengan tanpa ragunya aku berkata, kau nuruldiyanah bt jawahail. aku amat mencintai dirimu dan hanya dirimu seorang
kerana cinta aku terhadap mu tidak terbatas waktu dan dirimu selalu bertahta dalam sanubariku............

-irwan@abu-

No comments:

Post a Comment