Saturday, May 22, 2010

Tentang Hati

kejujuran menceritakan segala perasaan yang tersembunyi di dalam lubuk hati,
pertama kali aku melihatnya, aku berasa amat gemuruh, entah kenapa.
hati aku mula terlintas bahawa adakah kau akan menjadi milikku
aku menyimpan segala perasaan ini kerana aku tahu,kau akan wujud satu perasaan yang sama sepertiku suatu hari nanti.
benar, kini kau telah mempunyai perasaan yang sama sepertiku

kau yang bernama cinta, kini aku memiliki mu
aku menyimpan 1001 perasaan terhadap kau sebelum ini
dan kini, kau telah mendapat 1001 perasaan daripada ku
cintaku, kau adalah yang terbaik bagiku.
aku tidak mengagung agungkan dirimu
tetapi aku berasa bertuah kerana aku memiliki dirimu,.

today, we are standing together
but tomorrow,we never know of what will happen to us
but we can survive until the next episode of our relationship....

-iwan@abu-

No comments:

Post a Comment