Friday, May 21, 2010

KAU WANITA YANG AKU PILIH


sayangku diyanah
aku pilih kau kerana aku tau kau dapat memberi segala kasih sayang kau terhadapaku
aku tau kau sorang saja yang layak terhadap ku
aku sayang kau kerana hanya kau sahaja yang dapat membuka pintu hatiku yang telah terkunci dengan rapinya.
sebab itulah kau wanita yang aku pilih

sayangku,
aku pilih kau kerana aku mencintai dirimu, aku menyayangi diri mu.
aku telah mencuba sedaya upaya untuk mengawal perasaan aku
aku amat menyayangi dirimu sehingga tiada tandingannya.
sebab itu lah kau wanita yang aku pilih

sayangku,
walaupun aku mempunyai mempunyai ramai rakan wanita.
aku tetap menyanyangi dirimu seorang.
walaupun ramai wanita cantik di sekelilingku
tapi aku sikit pun tidak tergugat kerana bagiku, kau lah yang paling cantik di mataku
hanya kau sorang
jangan la kau curiga tentang diriku
hanya kau, hanya kau yang ku cinta
sebab itulah kau wanita yang aku pilih

-iwan@abu-

No comments:

Post a Comment