Saturday, May 22, 2010

Air Matamu

today, 2.15 am, 23/5/10
my baby telah membaca blog ini wat pertama kalinya..
dia telah mengalirkan air matanya di hadapan komputernya apabila membaca blog ini

sayang, aku tahu, kau mencintakan aku, kau menyangi aku
begitu juga dengan aku sayang. aku amat mencintai dirimu..
aku tahu, setiap titisan air matamu itu telah merungkai 1001 makna dalam hidup mu terhadap diriku sayang.
dan aku mengerti bahawa, setiap titisan air matamu seumpama kasih sayang yang telah kau curahkan kepada ku.
dan air setiap titisan air matamu itu juga amat bernilai seumpama kasih sayang kau yang tiada tandingannya..

walaupun berkali kali aku sering ungkapkan kata cinta dan sayang terhadap mu
aku tidak pernah berasa bosan terhadap kata-kata itu
kerana kata-kata itu lah menjadi perangsang dalam hubungan kita...
dan aku mahu kau mengerti bahawa, aku cinta dirimu

as long as i can breath,
u never be alone.

-iwan@abu-

No comments:

Post a Comment