Wednesday, May 26, 2010

Hati ini mengeluarkan air mata........

terasa sedih apabila aku membaca satu blog daripada seorang hamba allah..
nama org yang aku paling sayang ada disitu...
kisahnya terjadi apa bila lelaki itu pernah meminati org yang aku sayang.
tapi aku yang dapat..
aku larang kekasih hati aku berkawan dengannya kerana pernah terjadi episod hitam dalam diri ku kerana lelaki itu.

tetapi apabila aku membaca blog lelaki itu. mata aku memandang pada chat box, lalu ternampak ada nama kekasih hati aku disitu..
pada mulanya kekasih hati aku menggunakan nama DYANA.
tetapi pernah bertengkar kerana masih menghubungi lelaki itu..
akhirnya, kekasih aku menukar nama kepada NURUL.. tak silap lagi pada tanggapan aku.

hatiku sangat membara.
hanya allah sahaja yang mengetahuinya.
apakah ini nasibku untuk menerima dugaan kecil dariMU...
subhanallah

terima kasih wahai sayangku, kerana masih menipu diriku..
aku tidak tahu mengapa ini terjadi..
ketahuilah kau, ketika aku menulis rentetan ini, aku mengalirkan air mata.....
tanda sedih terhadap mu...
aku jujur terhadap mu, tetapi ini yang aku telah dapat daripadamu.....

baby, kalau awak masih nakkan dia. awak boleh pergi padanya.. saya akan lepaskan awak baik-baik, dengan rela hati saya dan saya akan redha dengan dugaan ini....

sekian wassalam

-iwan@abu-

No comments:

Post a Comment