Friday, May 21, 2010

my little sweety

today sangat2 lah bosan. aku pun da tak tau nak wat apa lagi. but bila petang je.
aku akan di hiburkan dengan 2 atau pun 3 orang anak sedara aku, iaitu Puteri Alia Syafiqah, Puteri Alia Batrisya dan Aisyah Syafia.

but today yang dtg rumah aku hanyalah alia dan batrisya. alia adalah anak sedara aku yang sulung.batrisya pula adik kepada alia.. mereka dtg ke rumah then makan2 cucur yang mak aku buat.. then aku bawwa alia and batrisya jalan2 satu taman. hahah.. sangat kelakar bila bawa mereka naik motor..

lepas habis semua
aku bawa mereka balik rumah dan hantar mereka pulang rumah mereka. sometimes bila aku study kat kolej. aku tringat gila ouh kat diorg. but apakan daya.. study kat kl. but stay kat perlis.
abaikan.

so motif aku tulis blog ni pun aku tak tau nak wat pe sebanarnya.

No comments:

Post a Comment